”-Utöver kundnöjdhet och kvalitet handlar det om att underhålla kundrelationen…”
Fouredge har gjort ännu en riktigt vass rekrytering i rad en rad av många under 2017. Vi välkomnar Andreas Muttala som kommer närmast från Tieto.
Vi på Fouredge är glada över att ha rekryterat dig och vill önska dig varmt välkommen!
-Tack, känner att det är väldigt kul att vara här.
Du kommer att arbeta som Delivery Manager, vad innebär det?
-Vara kundens primära kontakt avseende i princip alla frågor som rör kundleveransen. Utöver kundnöjdhet och kvalitet handlar det om att underhålla kundrelationen och att tillsammans med kunden utveckla deras IT-stöd och bidra med sådant som ger mervärde till kundens verksamhet.
Vilka av dina tidigare erfarenheter tror du kan vara värdefulla för oss på Fouredge?
Min förhoppning är att jag med min erfarenhet av att leda leveranser och min kunskap om metoder och processer ska kunna bidra.
Du kommer senast från Tieto där du varit i flera år. Tieto är ju en global spelare som gör ungefär samma sak som Fouredge fast i mycket större skala. Vad lockade dig till att göra denna resa från det stora enterprise bolaget till oss, den mindre entreprenörsdrivna lokala spelaren?
-Jag har haft en fantastiskt rolig tid på Tieto men kände efter 10 år att det var dags att prova något nytt. Det mindre företagets snabba beslutsvägar och entreprenörsanda är det som lockar