ACCOUNT & Delivery Manager
Vi söker en erfaren Account & Delivery Manager för att förstärka vårt leveransteam i Stockholm. Som Account & Delivery Manager ansvarar du för relationerna mellan Fouredge och våra kunder. Du är ansvariga för att underhålla och utveckla kundkontot. Du kan identifiera behov och krav för att säkerställa att våra kunder har rätt lösningar för sin IT-miljö.
DÄRFÖR SKA DU VÄLJA FOUREDGE!
Vi på Fouredge har ett uppdrag – att förse våra kunder med specialanpassade, högkvalitativa drifttjänster där säkerhet alltid är viktigt, i kombination med förstklassig support. Våra lösningar är molnbaserade och levereras från våra datacenter till små och medelstora företag i norra Europa. Vi expanderar och erbjuder nu en utmärkt möjlighet för den som vill vara delaktig i en spännande utvecklingsresa. Vi är stolta över att vara ett stabilt och välordnat företag med starka värderingar och tydliga mål.
För oss är det viktigt att du som anställd känner att du har goda möjligheter att utvecklas. Förutom möjligheter att närvara vid event, kurser mm erbjuder vi en personlig utvecklingsplan där det finns utrymme för projekt efter egen planering.
– Våra medarbetare är våra ambassadörer
Vi sitter i ljusa och härliga lokaler i Hammarby Sjöstad med närhet till tvärbana, buss och tunnelbana.
ANSVARSOMRÅDEN
Projektledning.
Utveckla förtroenderelationer med våra kunder för att säkerställa att de inte vänder sig till konkurrenten
Förvärva en grundlig förståelse för kundernas behov och krav
Utvidga relationerna med befintliga kunder genom att kontinuerligt föreslå lösningar som möter deras mål
Se till att rätt produkter och tjänster levereras till kunderna i tid
Fungera som kommunikationslänk mellan kunder och interna team
Ansvara för att snabbt och effektivt lösa kunders problem och klagomål för att säkerställa nöjdhet och bibehålla förtroende
Spela en integrerad roll i att generera nya försäljningar som kommer att resultera i långvariga relationer
Förbereda regelbundna rapporter om framsteg och prognoser för interna och externa intressenter
Ansvara för samverkans & styrningsprocessen för kundportföljen
Se till tillsammans med incidenthanteraren att tjänster levereras med hänsyn till den överenskomna SLA:n.
KRAV
5+ års erfarenhet av att hantera små och medelstora leveranser
Förhandlingserfarenhet
Erfarenhet av försäljning och att erbjuda lösningar baserade på kundernas behov
Starka kommunikations- och mellanmänniskoskickligheter med förmåga att bygga relationer med professionella på alla organisationsnivåer
Utmärkt organisatorisk förmåga
Förmåga att lösa problem och förhandla
Djup kunskap om försäljningsprocesser och CRM
Djup kunskap om ITIL, särskilt Service Level Management
FÖRMÅNER
Möjlighet till professionell utveckling och certifieringar
Flexibel arbetstid och möjlighet till distansarbete
Dynamisk och inkluderande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång
Konkurrenskraftig lönesättning med förmånspaket
Möjlighet till Personalbil
Välkommen att bli en del av vårt team och bidra till att vårt härliga leveransteam!
Skicka in din ansökan till rekrytering@fouredge.se !